Organizator: Dolnośląska Biblioteka Publiczna im. Tadeusza Mikulskiego we Wrocławiu
Miejsce: Wrocław, ul. Rynek 58, III piętro sala Tadeusza Mikulskiego
Czas: 24 listopada 2022 roku, godz. 10.00?13.30
PROGRAM
godz. 09.45 ? 10.00 Rejestracja uczestników
CZĘŚĆ PIERWSZA godz.10.00 ? 11.20
Otwarcie Forum ? Jolanta Ubowska, Dyrektor Dolnośląskiej Biblioteki Publicznej im. Tadeusza Mikulskiego we Wrocławiu
Straszna czy (nie)straszna? Literatura grozy a współczesne trendy popkultury ? Adam Flamma
SBP na Dolnym Śląsku ? stan na dziś, perspektywy na przyszłość ? Tomasz Grabiński, przewodniczący Okręgu Dolnośląskiego SBP
Przerwa kawowa
CZĘŚĆ DRUGA godz. 12.00 ? 13.30
Edukacja kulturalna w ruchu ? jak biblioteki wykorzystują mobilne gry terenowe w promocji czytelnictwa i dziedzictwa lokalnego? ? Marcin Skrabka
Maskarada 2086: od szkolenia do premiery ? Paulina Szczygieł, Ewa Długosz, Dolnośląska Biblioteka Publiczna im. Tadeusza Mikulskiego we Wrocławiu
Kiedy budzą się potwory... przygotowanie, realizacja i wnioski po premierze gry miejskiej ? Katarzyna Brzezicka-Dobrzyńska, Joanna Chaszczewicz, Dolnośląska Biblioteka Publiczna im. Tadeusza Mikulskiego we Wrocławiu
Komunikaty
Zakończenie FORUM/ testowanie gry dla chętnych
PRELEGENCI:
Adam Flamma ? wykładowca akademicki i współtwórca studia Astrolabe Stories. Na co dzień uczy studentów game designu, storytellingu i kulturowych uwarunkowań projektowania gier wideo, a także pracuje nad gamingowymi projektami. W wolniejszych chwilach badacz gier wideo, szczególnie zainteresowany ewolucją znaczenia postaci kobiet w grach wideo oraz wszystkim, co jest związane z Wiedźminem. Autor książek ?Wiedźmin. Historia fenomenu? i ?Akcja jest kobietą. Lara Croft oraz inne bohaterki gier akcji...?, a także współautor publikacji ?Kruche awatary?. Prywatnie miłośnik fantastyki wszelakiej, dra Sheldona Coopera i memów z Garrusem Vakarianem. Wierny kibic HJK Helsinki i AC Milan.
Marcin Skrabka ? prawnik, bibliotekarz, manager kultury. Stypendysta MKiDN w zakresie zarządzania kulturą i wspierania rozwoju kadr kultury. Na co dzień prowadzi fundację Good Culture, gdzie realizuje projekty służące rozwojowi kadr kultury w tym m. in: Good Books, Męskie Czytanie, Good Games i in