Dolnośląska Biblioteka Publiczna
im. Tadeusza Mikulskiego we Wrocławiu
zatrudni pracownika:na stanowisku: GŁÓWNY SPECJALISTA DS. MARKETINGUZakres zadań wykonywanych na stanowisku:
im. Tadeusza Mikulskiego we Wrocławiu
zatrudni pracownika:na stanowisku: GŁÓWNY SPECJALISTA DS. MARKETINGUZakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- Prowadzenie działań marketingowych ? opracowywanie, wdrażanie i promocja planów marketingowych, nawiązanie kontaktu z grupami docelowymi.
- Planowanie, organizacja i koordynowanie działań promocyjnych i marketingowych oraz eventów realizowanych przez bibliotekę.
- Przygotowanie materiałów promocyjnych biblioteki.
- Prowadzenie strony internetowej biblioteki oraz profili w mediach społecznościowych.
- Redagowanie tekstów, przygotowanie informacji prasowych i medialnych, tworzenie prezentacji multimedialnych.
- Poszukiwanie nowych kanałów informacyjnych.
- Komunikacja zewnętrzna i budowanie wizerunku Biblioteki na zewnątrz.
- Współpraca z mediami i podmiotami zewnętrznymi (m.in. przekazywanie informacji o planowanych wydarzeniach, przekazywanie relacji i dokumentacji fotograficznej z wydarzeń, których organizatorem bądź współorganizatorem jest Biblioteka, pozyskiwanie patronatów medialnych).
- Podtrzymywanie pozytywnych relacji z istniejącymi partnerami, sponsorami oraz poszukiwanie nowych.
- Współpraca w zakresie pozyskiwania środków finansowych ze źródeł zewnętrznych.
Wymagania niezbędne:
- Wykształcenie wyższe.
- Dobra znajomość pakietów biurowych MS Office (redagowanie tekstów, tworzenie prezentacji, arkusze kalkulacyjne) znajomość systemów CMS (systemy zarządzania treścią).
- Dyspozycyjność, kreatywność, samodzielność, komunikatywność.
- Znajomość pracy w obszarze PR, promocji i marketingu.
- Umiejętność pracy w obszarze media relations.
- Sprawne poruszanie się po sieci, znajomość trendów w komunikacji internetowej, posługiwanie się narzędziami do obsługi mediów społecznościowych i umiejętność wyszukiwania w nich informacji.
- Umiejętność publikacji artykułów, tworzenia wydarzeń na fanpage Facebooka, grafik na Instagram.
- Umiejętność pracy w zespole, organizacji pracy, w tym sprawnej i szybkiej realizacji powierzonych zadań.
- Wysoka motywacja do pracy na rzecz biblioteki, umiejętność podejmowania niestandardowych wyzwań, umiejętność realizacji zadań metodą projektową.
Wymagania dodatkowe:
- Podstawowa znajomość programów graficznych (typu CorelDraw, Corel Photo-Paint, Canva, IrfanView, GIMP) do tworzenia/obróbki grafiki, do projektowania ulotek, plakatów, zaproszeń, wizytówek, itp.
- Samodzielność i odpowiedzialność za powierzone zadania.
- Łatwość nawiązywania kontaktów.
- Skrupulatność, sumienność, zaangażowanie w rozwój biblioteki.
- Kreatywność, innowacyjność oraz motywacja do pracy.
- Wysoka kultura osobista.
- Umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresujących.
- Gotowość do stałego podnoszenia kwalifikacji.
Oferujemy:
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
- Pełny wymiar czasu pracy.
- Świadczenia socjalne.
- Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji.
Forma kontaktu:
Oferty pracy zawierające CV i list motywacyjny proszę przesyłać do dnia 4 lutego 2022 r. na adres: Dolnośląska Biblioteka Publiczna im. Tadeusza Mikulskiego, 50-116 Wrocław, ul. Rynek 58, ? wraz z oświadczeniem o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji na stanowisko Głównego Specjalisty ds. marketingu. Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi osobami.
Przewidywana wysokość wynagrodzenia 3800-4500 zł (brutto) oraz dodatek za wysługę lat uzależniony od stażu pracy, stanowiący od 5% do 20 % miesięcznie.
? Klauzula informacyjna dotycząca rekrutacji pracowników >>