Język polskiJęzyk angielskiJęzyk francuskiJęzyk ukraińskiJęzyk niemieckiJęzyk migowy
Dolnośląska Biblioteka Publiczna
im. Tadeusza Mikulskiego we Wrocławiu

zatrudni pracownika:
na stanowisku: GŁÓWNY SPECJALISTA DS. MARKETINGU
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
  • Prowadzenie działań marketingowych ? opracowywanie, wdrażanie i promocja planów marketingowych, nawiązanie kontaktu z grupami docelowymi.
  • Planowanie, organizacja i koordynowanie działań promocyjnych i marketingowych oraz eventów realizowanych przez bibliotekę.
  • Przygotowanie materiałów promocyjnych biblioteki.
  • Prowadzenie strony internetowej biblioteki oraz profili w mediach społecznościowych.
  • Redagowanie tekstów, przygotowanie informacji prasowych i medialnych, tworzenie prezentacji multimedialnych.
  • Poszukiwanie nowych kanałów informacyjnych.
  • Komunikacja zewnętrzna i budowanie wizerunku Biblioteki na zewnątrz.
  • Współpraca z mediami i podmiotami zewnętrznymi (m.in. przekazywanie informacji o planowanych wydarzeniach, przekazywanie relacji i dokumentacji fotograficznej z wydarzeń, których organizatorem bądź współorganizatorem jest Biblioteka, pozyskiwanie patronatów medialnych).
  • Podtrzymywanie pozytywnych relacji z istniejącymi partnerami, sponsorami oraz poszukiwanie nowych.
  • Współpraca w zakresie pozyskiwania środków finansowych ze źródeł zewnętrznych.
Wymagania niezbędne:
  • Wykształcenie wyższe.
  • Dobra znajomość pakietów biurowych MS Office (redagowanie tekstów, tworzenie prezentacji, arkusze kalkulacyjne) znajomość systemów CMS (systemy zarządzania treścią).
  • Dyspozycyjność, kreatywność, samodzielność, komunikatywność.
  • Znajomość pracy w obszarze PR, promocji i marketingu.
  • Umiejętność pracy w obszarze media relations.
  • Sprawne poruszanie się po sieci, znajomość trendów w komunikacji internetowej, posługiwanie się narzędziami do obsługi mediów społecznościowych i umiejętność wyszukiwania w nich informacji.
  • Umiejętność publikacji artykułów, tworzenia wydarzeń na fanpage Facebooka, grafik na Instagram.
  • Umiejętność pracy w zespole, organizacji pracy, w tym sprawnej i szybkiej realizacji powierzonych zadań.
  • Wysoka motywacja do pracy na rzecz biblioteki, umiejętność podejmowania niestandardowych wyzwań, umiejętność realizacji zadań metodą projektową.
Wymagania dodatkowe:
  • Podstawowa znajomość programów graficznych (typu CorelDraw, Corel Photo-Paint, Canva, IrfanView, GIMP) do tworzenia/obróbki grafiki, do projektowania ulotek, plakatów, zaproszeń, wizytówek, itp.
  • Samodzielność i odpowiedzialność za powierzone zadania.
  • Łatwość nawiązywania kontaktów.
  • Skrupulatność, sumienność, zaangażowanie w rozwój biblioteki.
  • Kreatywność, innowacyjność oraz motywacja do pracy.
  • Wysoka kultura osobista.
  • Umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresujących.
  • Gotowość do stałego podnoszenia kwalifikacji.
Oferujemy:
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
  • Pełny wymiar czasu pracy.
  • Świadczenia socjalne.
  • Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji.
Forma kontaktu:

Oferty pracy zawierające CV i list motywacyjny proszę przesyłać do dnia 4 lutego 2022 r. na adres: Dolnośląska Biblioteka Publiczna im. Tadeusza Mikulskiego, 50-116 Wrocław, ul. Rynek 58,  ? wraz z oświadczeniem o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji na stanowisko Głównego Specjalisty ds. marketingu. Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi osobami.

Przewidywana wysokość wynagrodzenia 3800-4500 zł (brutto) oraz dodatek za wysługę lat uzależniony od stażu pracy, stanowiący od 5% do 20 % miesięcznie.

? Klauzula informacyjna dotycząca rekrutacji pracowników >>