Problemy ze zmianą hasła i dostępem do katalogu
Szanowni Czytelnicy!
Z powodu pandemii oraz wiążącej się z nią zmianą trybu pracy Biblioteki dostajemy więcej zgłoszeń o nieotrzymywaniu maili z linkiem do zmiany hasła na stronach dzb.pl i katalog.dzb.pl.
Informujemy, że usługa działa poprawnie.
W razie nieotrzymania maila, prosimy sprawdzić folder spam lub wyszukać wiadomości odebrane od . Przypominamy, że wiadomości z tego adresu są generowane automatycznie. Prosimy na nie nie odpowiadać.
W przypadku braku wiadomości, należy skontaktować się z Biblioteką pod numerem telefonu 71 33 52 209 w celu weryfikacji poprawności adresu email przypisanego do konta.
Aby weryfikacja odbyła się sprawnie, warto przygotować następujące informacje:
– kod kreskowy karty (np. 14301-000000000)
– imię/imiona i nazwisko
– data urodzenia.
Z powodu pandemii oraz wiążącej się z nią zmianą trybu pracy Biblioteki dostajemy więcej zgłoszeń o nieotrzymywaniu maili z linkiem do zmiany hasła na stronach dzb.pl i katalog.dzb.pl.
Informujemy, że usługa działa poprawnie.
W razie nieotrzymania maila, prosimy sprawdzić folder spam lub wyszukać wiadomości odebrane od . Przypominamy, że wiadomości z tego adresu są generowane automatycznie. Prosimy na nie nie odpowiadać.
W przypadku braku wiadomości, należy skontaktować się z Biblioteką pod numerem telefonu 71 33 52 209 w celu weryfikacji poprawności adresu email przypisanego do konta.
Aby weryfikacja odbyła się sprawnie, warto przygotować następujące informacje:
– kod kreskowy karty (np. 14301-000000000)
– imię/imiona i nazwisko
– data urodzenia.